Відгук про турфірму Аккорд-тур Туроператор (Львів)

Тури по Україні: розлучення на бабці гірше європейських

Автор:
Дата придбання послуги: 04 серпня 2017
Написано: 02 листопада 2017
3.0
Турфірма: Аккорд-тур Туроператор (Львів)
Вид послуги: экскурсионный тур

Добрий день всім!

З Акорд-туром я їздила з 2013 року.

З погляду якості готелів, сніданків, організації маршруту мене все влаштовувало, у європейських турах так точно. Потім до Європи я стала їздити самостійно, а Україною (в активні тури), крім особистих поїздок, з Акордом (з 2015 року).

У якийсь момент ціни на тури українського напряму різко піднялися (начебто влітку 2016 року), наприклад, при замовленні за місяць туру на 10 днів з одномісним розміщенням (а навіщо мені жити з якимсь незнайомим персонажем, а то й з двома) .що написано в договорі?) Акорд брав близько 6500 гривень. Це без доплати за місце спереду та пакет факультативних екскурсій. Про останні взагалі хочу розповісти докладно, власне, через що, з'їздивши в серпні 2017 року в тур "Відпустка різнокольорова немов сни" і підрахувавши свої фактичні витрати/збитки в кінці поїздки, я вирішила ніколи більше в цих розлученнях на бабки не брати участь і застерегти всіх, хто збирається їздити з Акордом навіть Україною.

Далі цифри.

6500 грн коштує 10-денний тур Україною.

Реально в цю суму входить проїзд, проживання, сніданки (жахливі в більшості готелів, крім готелю в Івано-Франківську).

За факультативні екскурсії в турі плюс оренду спецтранспорту для заїзду в гори ви заплатите ще близько 2000.

Плюс, обіди-вечері щодня – це ще мінімум 100 гривень.

Разом у мене вийшло за 10 днів туру, при тому, що я жодних сувенірів взагалі не купувала і дорогими ресторанами не ходила: 9300 гривень.

Якось дорого для 10-денного туру Україною, погодитеся? Адже реально цей тур 8-денний (у перший день ви просто їдете до Франківська зі Львова і заїжджаєте дивитеся всякі звичайні, що нічого не представляють церкви по дорозі туди, де все безкоштовно), а останній день - це вже їдете з Рахова назад до Львів півдня.

Чому так дорого вийшло? Тому що гіду треба заробити. Звичайно ж, він буде прибіднятися, що в Акорді гіди всі небагаті, отримують мало, але якщо подивитися на їхній гірський одяг по тисячі-дві тисячі за річ, починаєш сумніватися у низьких зарплатах.

Я приблизно порахувала, скільки гід отримує навар особисто в кишеню за кожну факультативну екскурсію в цьому турі.

Наприклад, поїздка на озеро Несамовите (шалене). З вас беруть 280 гривень за поїздку. Зазвичай група – це 20-25 людей, ну, візьмемо 20 людей. 20Х280= 5600 гривень, мінус замовлення автобусів до місця старту до озера та назад - це 3000 гривень за два спринтери, та вхідні квитки до заповідника - 400 гривень за 20 осіб. І те, спринтера орендують лише якщо група велика, адже великий автобус до точки старту не заїде. Разом: за одну екскурсію у гіда навар 2200 гривень! А таких екскурсій у турі, на хвилиночку, ще 5! і це без жодних доплат за спецтранспорт тощо. Тобто за 10 днів туру гід заробляє 10-11 тисяч гривень. Добре, все нічого, не моя ця справа лізти в їхній гаманець, але обурює інше: чому Акорд тур ставить такі ціни на звичайні екскурсії по Україні? Якщо приїхати жити в Яремче самостійно та брати екскурсії у місцевих турфірм, там вони чомусь будуть дешевшими на 100-150 гривень за екскурсію, а якість – ще краща. Акорд-тур нахабнів настільки, що в деяких своїх українських турах бере по 160-180 грн за трансфер з Яремче до Буковеля, де вам дають покататися взимку всього з 11:00 до 16:00, при цьому можна самостійно поїхати туди на доброму. рейсовому автобусі та за проїзд у дві сторони заплатити 50 гривень.

Організація українських турів – взагалі смішна тема з огляду на поїзди. Чому туристи з великих міст повинні намотувати кола, їдучи до Львова, де стартує тур, якщо вони мають прямі поїзди не те, що до Франківська, а до Яремче та до Рахова? Чому не можна розпочати тур із Яремче? Туди чудово будь-хто може дістатися або прямому поїзді/автобусі, або маршрутці з Франківська/Львова! Ні, Акорд-тур вважає за краще накручувати порожні та марні дні, збільшуючи тривалість туру, так, що в кожному турі українського напряму перший, а то й другий дні туру - абсолютно марні та непотрібні, щось цікаве починається тільки з третього дня. Але приїхати з третього дня і включитись у тур, не можна, ти все одно зобов'язаний сплатити повну суму вартості туру. Є турфірми, які дають можливість приєднатися до них у середині туру за половину ціни, але Акорд наполегливо нав'язує непотрібні екскурсії, що повторюються своїм туристам, як наприклад, у кожному українському турі є екскурсія по Івано-Франківську або заїзд на базар в Яремчі ("це дуже важливо і дуже потрібне!").

Що ще обурило, гіди Акорда, особливо товариш С. Копанський, вважають свою думку єдино правильною і коли починаєш їм пропонувати інші варіанти маршрутів в гори, готелів, заміну екскурсій, бачиш з їхнього боку невдоволення. Взяти екскурсію на те ж озеро Несамовите, там кілометраж - 9 км, при тому, що є доріжка, де йти 6,5 км, тобто економія сил хороша, але ні, ми підемо тією дорогою, яка 9 км, нехай усі туристи здохнуть але я так вирішив і так буде.

І, апофеоз розлучень, дегустація наливок у місцевого жителя Яремче – пана Романа. Проти Романа та його наливок не маю абсолютно нічого, але Акорд із цієї осені став здирати за дегустацію 130 гривень, при тому, що у Ворохті в одному з ресторанів подібна дегустація коштує 50 гривень із закусками! Справа не в грошах, а в нахабстві - якщо Акорд скрізь хоче максимально зробити з туристів лохів, то він це і буде робити, до певного часу. Я ж сподіваюся, що люди, які прочитають мій відгук, не поведуться на привабливі українські тури Акорду, адже якщо приїхати самостійно до того ж Яремче, жити там, харчуватися там і брати екскурсії у місцевих турфірм, вийде навіть дешевше, ніж їздити з групою. Парадокс, правда? Адже груповий тур начебто має бути економнішим, бо це група, але ні. У Акорда про таке й не чули.




Коментарі (10) залишити коментар
Показати інші коментарі …
аватар Marissa88
Marissa88

А можна ще простіше зробити - просто поїхати за програмою Акорду, але самостійно, забронювавши зручні готелі та купивши туристичні карти або завантаживши їх, благо, їх в інтернеті повно.

чт, 02 лис 2017, 15:01
аватар stata
stata

Я була в багатьох турах Україною з Акордом і можу підтвердити, що ціни останнім часом просто зашкалюють.
І в цьому турі я теж була, так, дорого, дуже, і, швидше за все, невиправдано дорого. Але я їжджу в такі тури сама, компанію підібрати собі не можу. І лише з цієї причини доводиться звертатися до Акорду.
Я не дилетант, свого часу я облазила практично весь Крим з друзями, які зі зрозумілих причин туди тепер не їдуть, а Карпати їм не знайомі. Так, можна все спланувати, побудувати маршрути, але не уявляю, як я буду одна тупотіти 9 км до озера ... Хоча, я помітила, що в моїй останній групі нікого особливо ціни не напружували, я, наприклад, була єдиною, хто не ходив до пана Романа на дегустацію. , і вчетверте. Тож поки що є охочі - зниження цін нам не бачити.
Але заради справедливості повинна відзначити, що самі тури мені сподобалися всі, і задоволення я отримала велике.

чт, 09 лис 2017, 13:41
аватар stata
stata

Я була в багатьох турах Україною з Акордом і можу підтвердити, що ціни останнім часом просто зашкалюють.
І в цьому турі я теж була, так, дорого, дуже, і, швидше за все, невиправдано дорого. Але я їжджу в такі тури сама, компанію підібрати собі не можу. І лише з цієї причини доводиться звертатися до Акорду.
Я не дилетант, свого часу я облазила практично весь Крим з друзями, які зі зрозумілих причин туди тепер не їдуть, а Карпати їм не знайомі. Так, можна все спланувати, побудувати маршрути, але не уявляю, як я буду одна тупотіти 9 км до озера ... Хоча, я помітила, що в моїй останній групі нікого особливо ціни не напружували, я, наприклад, була єдиною, хто не ходив до пана Романа на дегустацію. , і вчетверте. Тож поки що є охочі - зниження цін нам не бачити. Але заради справедливості повинна відзначити, що самі тури мені сподобалися всі, і задоволення я отримала велике.

чт, 09 лис 2017, 15:41
аватар struk51
struk51

Так, дуже дивно. Одна з найбільших турфірм України, здавалося б, потрібно розвивати мережу маршрутів, відкривати нові напрямки, удосконалити те, чого досягли... Але нічого подібного не відбувається! Як були поїздки, відкриті на початку 2000-х, так і залишилися... На сайті Акорду нічого нового, жодних нових маршрутів, те саме. Багато туристів з моїх знайомих кажуть, що відмовляються їздити з Акордом через побиті маршрути. з відвідуванням невеликих старовинних міст, де можна відчути справжній дух народу цієї країни та побачити її не лише фасадну сторону! Наприклад, хто був у Парижі, знає, що справжню Францію у Парижі не побачиш, у ньому скоро не побачиш француза.
Або Польща – безліч міст, але немає турів по них, є Краків і якщо пощастить, можна трохи побачити Вроцлав (якщо рано привезуть на ночівлю)... Але Акорду, ймовірно, це не потрібно, є поки що старі маршрути – значить співвітчизники їздитимуть...!

пн, 08 січ 2018, 18:49
аватар struk51
struk51

Так, дуже дивно. Одна з найбільших турфірм України, здавалося б, потрібно розвивати мережу маршрутів, відкривати нові напрямки, удосконалити те, чого досягли... Але нічого подібного не відбувається! Як були поїздки, відкриті на початку 2000-х, так і залишилися... На сайті Акорду нічого нового, жодних нових маршрутів, те саме. Багато туристів з моїх знайомих кажуть, що відмовляються їздити з Акордом через побиті маршрути. з відвідуванням невеликих старовинних міст, де можна відчути справжній дух народу цієї країни та побачити її не лише фасадну сторону! Наприклад, хто був у Парижі, знає, що справжню Францію в Парижі не побачиш, у ньому скоро не побачиш француза... Або Польща – безліч міст, але немає турів по них, є Краків і якщо пощастить, можна трохи побачити Вроцлав (якщо рано привезуть на ночівлю)... Але Акорду, ймовірно, це не потрібно, є поки що старі маршрути - значить співвітчизники їздитимуть...!

пн, 08 січ 2018, 20:49
аватар